Direct naar inhoud

Coolblue-baas Pieter Zwart: ‘Het doel is een wasmachine die gratis wast’ — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 20 februari 2024

Pieter Zwart is nog lang niet klaar met Coolblue, de webwinkel die hij 25 jaar geleden oprichtte. Hoog op zijn lijst met doelen: de energiemarkt veroveren, met wasmachines die gratis wassen, en Duitsland stad voor stad veroveren.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma