Direct naar inhoud

Klant heeft geen inzicht in kwaliteit warmtelevering WKO — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 25 augustus 2022

De klant moet bewijzen dat een WKO-systeem niet werkt, maar heeft daar vaak de middelen niet voor. Dat concluderen onderzoekers in een rapport naar WKO-systemen in opdracht van toezichthouder Autoriteit Consument en Markt (ACM). Zij stellen voor slimme warmtemeters te gebruiken, of de bewijslast om te keren.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: