Direct naar inhoud

‘Energiebedrijf dreigt slag om consument te verliezen’ — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 26 mei 2015
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Het kabinet zou meer ruimte moeten scheppen voor energiebedrijven om nieuwe diensten, prijsstellingen en afrekenmechanismen op de markt te brengen. Dat zeggen onderzoekers van adviesbureau Capgemini. Het aanbod van de sector blijft nu ver achter bij de wensen en verwachtingen van de klant, zo stellen zij.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma