Direct naar inhoud

‘Energiebedrijf dreigt slag om consument te verliezen’ — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 26 mei 2015
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Het kabinet zou meer ruimte moeten scheppen voor energiebedrijven om nieuwe diensten, prijsstellingen en afrekenmechanismen op de markt te brengen. Dat zeggen onderzoekers van adviesbureau Capgemini. Het aanbod van de sector blijft nu ver achter bij de wensen en verwachtingen van de klant, zo stellen zij.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: