Direct naar inhoud

Energieleveranciers doen alles nu ‘samen met de klant’ — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 22 juli 2014
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Gratis eReaders, tablets, kortingen bij retailers: Energieleveranciers halen alle trucs uit de kast om consumenten te verleiden van leverancier te switchen. Maar kado’s uitdelen, het heeft zijn langste tijd gehad. Het is zoeken naar nieuwe vormen van marketing, zeggen marketingdirecteuren van grote energiebedrijven. ‘Klantbehoud’ is het nieuwe credo.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: