Direct naar inhoud

Essent-dochter past campagne op kernpunt aan na Oxxio-klacht — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 7 december 2015
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Essent-dochter Energiedirect.nl houdt zich nog steeds niet aan de reclameregels in de huidige campagne ‘Hebben we niet, hebben we wel’. Kleine aanpassingen die de leverancier ter verduidelijking maakte naar aanleiding van een klacht van concurrenten zijn onvoldoende. De advertenties blijven oneerlijk, oordeelde de Reclame Code Commissie (RCC) vrijdag in een zaak die Eneco-dochter Oxxio aanspande. Essent gaat de campagne nu op een kernpunt aanpassen.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma