Direct naar inhoud

Essent maakt U-turn met reclamecampagne rond ‘een extra goed gevoel thuis’ — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 16 april 2015
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Essent trapt komend weekeinde een nieuwe reclamecampagne af, onder meer op televisie en online. Het energiebedrijf spreekt bestaande en potentiële nieuwe klanten in deze Comfort+ campagne aan op de liefde voor hun eigen huis. “Het gevoel van comfort dat mensen beleven in hun woning staat centraal”, vertelt marketingdirecteur Dorkas Koenen van Essent in gesprek met Energeia. Hij spreekt van een U-turn in de marketingstrategie van de RWE-dochteronderneming.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma