Direct naar inhoud

Essent zet callcenter op non-actief na opduiken tweede ‘respectloze’ voicemail — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 8 februari 2019

Energieleverancier Essent zet het callcenter op non-actief, waardoor het bedrijf in opspraak is geraakt. Deze vrijdag doken twee voicemails op, waarin callcentermedewerkers zich grof uitlieten en zeiden niet altijd eerlijk te handelen.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: