Direct naar inhoud

Klant uit boedelovername had geen overeenkomst met nieuwe leverancier — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 16 augustus 2023

Een voormalige klant van Fenor had geen nieuwe overeenkomst met Budget Energie nadat die leverancier het klantenbestand eind 2021 van de failliete energieleverancier overnam. Dat oordeelt de rechtbank Zeeland-West-Brabant in een maandag gepubliceerde uitspraak.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma