Direct naar inhoud

Kosten verwijdering warmte-aansluiting komen voor rekening consument — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 29 januari 2016
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Er staat warmteleveranciers niets in de weg om de kosten voor het verwijderen van een aansluiting volledig in rekening te brengen bij de consument. Dat volgt uit een uitspraak van de Geschillencommissie Energie in een zaak die een klant tegen Eneco had aangespannen.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: