Direct naar inhoud

‘Focus niet op slimme meter maar op bekender maken energiemanagers’ — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 22 november 2016
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Energieleveranciers zijn niet blij met de aanbeveling van het Planbureau voor de Leefomgeving (PBL) om in elk huis een energiedisplay op te hangen en zo de achterblijvende energiebesparing te stuwen. “Onzin-frame”, tweette Harald Swinkels, CEO van de Nederlandse Energie Maatschappij (NLE). Het probleem is niet een gebrek aan displays, betogen de leveranciers, maar een gebrek aan bekendheid bij de consument.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma