Direct naar inhoud

Opinie: energiemarkt benadert klant verkeerd — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 4 mei 2010
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Bijna onmogelijk is het om een site te openen of de televisie aan te zetten zonder te worden geconfronteerd met prijzenvergelijkers of reclame van energieaanbieders die claimen het goedkoopst te zijn. Energieleveranciers zeggen dit vooral te doen om de transparantie van de markt te vergroten en gebruikers te interesseren voor milieuvriendelijke (groene) stroom. Dat schrijven Maurien de Jager, senior advisor, en Angelo Gelsumino, partner bij Ernst & Young.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma