Direct naar inhoud

RCC: Nuon beloont niet ‘iedere klant’ die blijft — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 22 november 2017
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

Energiebedrijf Nuon wekt in de eigen reclamespot ten onrechte de indruk dat “iedere klant” die bij het bedrijf blijft, korting kan krijgen. Dat oordeelt de Reclame Code Commissie (RCC) in een uitspraak van 2 november, die deze week werd gepubliceerd.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: