Direct naar inhoud

RCC: Nuon laat klanten te ver scrollen — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 15 november 2017
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

De Reclame Code Commissie (RCC) heeft energiebedrijf Nuon op de vingers getikt voor de webpagina van het loyaliteitsprogramma ‘Bij Nuon blijven loont’. Zes alinea’s is te veel om door te ploegen voordat “essentiële informatie” over het aanbod wordt verstrekt aan de consument.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: