Direct naar inhoud

Slechts 6% huishoudens krijgt bij slimme meter een aanbod voor een energieverbruiksmanager — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 9 juni 2020

Het lukt marktpartijen nog altijd niet goed om de energiebesparingsmogelijkheden van de slimme meter onder de aandacht te brengen bij consumenten. Dat blijkt uit twee verschillende studies die recent zijn gepubliceerd.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: