Direct naar inhoud

‘Storingscommunicatie netbeheerders is heel behoorlijk’ — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 13 mei 2015
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

In vergelijking met Europese collegabedrijven staan Nederlandse netbeheerders hun mannetje als het aankomt op communicatie bij grote stroomstoringen. Die overtuiging blijkt uit een rondgang langs de drie grote regionale netbeheerders en Tennet. “Wij doen het gewoon goed. We mogen best trots zijn hoe we hiermee omgaan.”

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma