Direct naar inhoud

RECLAMEMONITOR: Lokale duurzaamheidsorganisatie wil ‘Tupperware party’ voor energie — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 5 augustus 2019

Energiebedrijf Nuon heeft in het tweede kwartaal van 2019 ruim €5 mln uitgegeven aan reclamegelden. Daarmee voert het bedrijf de lijst aan van Energeia’s reclamemonitor met daarin uitgaven van de energiesector aan reclame.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma