Direct naar inhoud

RECLAMEMONITOR Energiebedrijven adverteren door ondanks coronacrisis — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 23 april 2020

De coronacrisis raakt de reclamemarkt hard, maar dat lijkt niet te gelden voor de inkoop van advertentieruimte door de energiesector. De uitgave aan reclame in het eerste kwartaal van 2020 is wel lager dan in hetzelfde kwartaal vorig jaar, maar die daling is al vanaf begin januari zichtbaar. Dat blijkt uit de reclamemonitor van Energeia.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma