Direct naar inhoud

Het toverwoord in reclameland is ‘doen’ — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 25 juli 2022

Het tweede kwartaal van 2022 zag minder advertentie-uitgaven dan hetzelfde kwartaal in 2021 of in 2020. Daarmee wordt de neerwaartse trend voortgezet van het voorgaande kwartaal. Dat ligt niet aan de top 3 van Vattenfall, Essent en Energiedirect, die hun uitgaven jaar op jaar wel op peil houden. Eneco komt met een nieuwe campagne.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma