Direct naar inhoud

Lichte stijging reclame-uitgaven in 2024 — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 10 februari 2025

Het afgelopen jaar zette de trend van stijgende uitgaven aan reclame voor energie door, al vlakt de groei af. Ondertussen gaat het debat over ‘fossiele reclames’ door. Een verbod is wel mogelijk, maar niet opportuun, aldus minister Sophie Hermans (Klimaat en Groene Groei, VVD).

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma