Direct naar inhoud

RECLAMEMONITOR Goed jaar voor online reclame — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 28 oktober 2025

Het is een goed jaar voor online reclame, al blijft televisie vooralsnog leidend als het gaat om media-uitgaven door energiebedrijven. Dat blijkt uit Energeia’s reclamemonitor. Ondertussen pakt Essent met Team Duurzaam IJs de eerste schaatsbaan aan, en voorziet Eneco spelers, supporters en medewerkers van ADO Den Haag van laadopties.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma