Direct naar inhoud

RECLAMEMONITOR Budget Energie en EasyEnergy tasten in buidel — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 16 januari 2018

Energiebedrijf Nuon heeft de eerste plek heroverd op Essent: de energieleverancier met het luisterende oor gaf dit jaar het meeste geld uit aan media-aandacht. Nieuwkomers in de top tien zijn Budget Energie en EasyEnergy, beide bedrijven die het afgelopen jaar -inderdaad- van zich lieten horen.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: