Direct naar inhoud

ARBEIDSMONITOR Essent moet plaatsmaken voor moeder Innogy — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 23 januari 2018

Innogy zet met het opheffen van twitteraccount ‘werkenbijessent’ de eerste stap op weg naar het online positioneren van Innogy als moeder met drie dochtermerken: Essent, Energiedirect en Powerhouse. Ondertussen leek het aantal vacatures zich in 2017 enigszins te stabiliseren volgens Energeia’s Arbeidsmonitor, op basis van cijfers van recruitment- en interimbedrijf kWh People. Maar schijn kan bedriegen, waarschuwt kWh-People-directeur Koen Willems.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: