Direct naar inhoud

RECLAMEMONITOR: Lokale duurzaamheidsorganisatie wil ‘Tupperware party’ voor energie — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 5 augustus 2019

Energiebedrijf Nuon heeft in het tweede kwartaal van 2019 ruim €5 mln uitgegeven aan reclamegelden. Daarmee voert het bedrijf de lijst aan van Energeia’s reclamemonitor met daarin uitgaven van de energiesector aan reclame.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: