Direct naar inhoud

Energiebedrijven geven ruim €10 mln uit aan reclame ondanks beperkt aanbod contracten — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 6 mei 2022

Ruim €10 mln aan reclame-uitgaven in de energiesector is geturfd in het eerste kwartaal van 2022 en een flink aantal nieuwe campagnes is ingezet. Dit ondanks een uiterst beperkt aanbod van nieuwe contracten om naartoe over te stappen.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma