Direct naar inhoud

Flink minder reclameuitgaven in jaar van volatiele energieprijzen — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 18 januari 2022

In 2021 is er 20% minder geld uitgegeven aan reclame in de energiesector dan in het voorgaande jaar, 2020. De grootste klap zit in het derde kwartaal, toen er in totaal 57% minder uitgegeven werd. Dat blijkt uit Energeia’s Reclamemonitor.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma