Direct naar inhoud

NLE past betalingsschema klanten aan om wanbetalers aan te pakken — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 10 augustus 2015
De inhoud van dit artikel is gemigreerd. Lijkt er iets mis te gaan, of onderdelen te missen? Neem dan contact met ons op.

De Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) gaat het betalingsschema van haar klanten aanpassen. Op dit moment betalen klanten achteraf en dat wordt omgezet naar een incasso vooraf aan de levering. Het gevolg is dat klanten in de komende periode in één maand een dubbele rekening krijgen. Met de aanpassing wil het bedrijf wanbetalers aanpakken. 

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: