Direct naar inhoud

RECLAMEMONITOR Rebels Budget Energie laat geld rollen — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 18 juli 2017

Energieleverancier Budget Energie timmert aan de weg en spendeerde in het tweede kwartaal van 2017 meer aan reclameuitgaven dan de andere bedrijven in de energiesector. Nuon en Eneco volgen op de voet. Netbeheerder Liander heeft de uitgaven in het tweede kwartaal teruggeschroefd. Dit blijkt uit Energeia’s Reclamemonitor op basis van data van Nielsen Media Research. Het reclamefilmpje van Budget Energie kon op verdeelde reacties rekenen.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: