Direct naar inhoud

Reclame-euro’s rollen terwijl wisselen van contract nog altijd moeizaam is — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 31 oktober 2022

Overstappen van de ene naar de andere leverancier is al maanden moeizaam, maar de reclame-uitgaven lijden er niet onder, blijkt uit Energeia’s reclamemonitor, in samenwerking met Nielsen Media Research. De campagnes richten zich op energiebesparing en duurzaamheid.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma