Direct naar inhoud

RECLAMEMONITOR Budget Energie en EasyEnergy tasten in buidel — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 16 januari 2018

Energiebedrijf Nuon heeft de eerste plek heroverd op Essent: de energieleverancier met het luisterende oor gaf dit jaar het meeste geld uit aan media-aandacht. Nieuwkomers in de top tien zijn Budget Energie en EasyEnergy, beide bedrijven die het afgelopen jaar -inderdaad- van zich lieten horen.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma