Direct naar inhoud

RECLAMEMONITOR Essent moet onderscheid maken tussen eigen merk en servicepartners — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 4 augustus 2021

Essent spreekt in een televisiereclame over “isolatie van Essent”, terwijl in de praktijk dochterbedrijf Isoprofs het advies, overleg en de werkzaamheden uitvoerde. Dat is niet eerlijk, meent de Reclame Code Commissie. In het eerste half jaar van 2021 is meer dan twee keer zoveel geld uitgegeven aan buitenreclame als in heel 2020.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: