Direct naar inhoud

RECLAMEMONITOR Reclamebestedingen flink in de lift — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 5 mei 2023

De reclamebestedingen liggen in het eerste kwartaal van 2023 bijna dubbel zo hoog als in het eerste kwartaal van 2022. Dat blijkt uit blijkt uit Energeia’s reclamemonitor, in samenwerking met Nielsen Media Research. Opvallend is dat grootspendeerders Frank Energie en Essent de voorkeur geven aan andere media boven televisie.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma