Direct naar inhoud

RECLAMEMONITOR Vattenfall start campagne naamsverandering Nuon — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 6 maart 2019

Een glanzende toekomst met windturbines op de achtergrond en een vrouw die naar Zweden vertrekt. Dat zijn de beelden van Vattenfalls campagne rondom de naamswijziging van Nuon, die deze maand van start gaat. Energiedirect koos met de carnaval juist een zuidelijke koers, en liet oud-PSV-voetballer Romario meerijden in de optocht.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma