Direct naar inhoud

Vandebron reageert ludiek op klachten over campagne — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 20 augustus 2024

Energieleverancier Vandebron kreeg van klanten commentaar op de eigen campagneslogan. Topman Jasper van den Driest reageerde ludiek op sociale media. Het bedrijf was één van de grootspendeerders afgelopen kwartaal, blijkt uit Energeia’s Reclamemonitor.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: