Direct naar inhoud

RECLAMEMONITOR Zomers weer verleidt energiebedrijven tot inhakers — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaald toegangsblok, wat betekent dat je een deel van de inhoud pas kunt lezen als je bent ingelogd en een geldig abonnement hebt.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd: 9 augustus 2018

Van alle energiebedrijven spendeert Eneco nog altijd het meeste aan reclame-uitingen, al blijven de uitgaven achter bij die van vorig jaar. De Rotterdammers worden op de voet gevolgd door Energiedirect en Essent. Het zomerse weer zorgde de afgelopen tijd voor dankbare inhakers.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma