Direct naar inhoud

RECLAMEMONITOR Zomers weer verleidt energiebedrijven tot inhakers — artikel bevat een betaalmuur

Dit artikel heeft een betaalde toegangsblokkering, wat betekent dat een deel van de inhoud pas kan worden gelezen als u bent ingelogd en een geldig abonnement heeft.

Geplaatst in genre: Geplaatst in sectie:
Geschreven door:
Gepubliceerd op: 9 augustus 2018

Van alle energiebedrijven spendeert Eneco nog altijd het meeste aan reclame-uitingen, al blijven de uitgaven achter bij die van vorig jaar. De Rotterdammers worden op de voet gevolgd door Energiedirect en Essent. Het zomerse weer zorgde de afgelopen tijd voor dankbare inhakers.

Nog geen abonnee? Abonneer u op Energeia Energienieuws en krijg:

  • Onbeperkt online toegang tot energeia.nl
  • Toegang tot het online archief met ruim 70.000 artikelen
  • Dagelijks de belangrijkste headlines per e-mail
  • Tweewekelijkse online uitgave Trilemma

 

Of log in via onderstaande knop: